Curriculum Vitae

DANE OSOBOWE

Robert Sadowski

Robert Sadowski
1.03.1974
Żyrardów
żonaty, 2 dzieci - Szymon i Tymoteusz
r.sadowski@wp.pl


EDUKACJA

2008

Akademia PARP
Szkolenie internetowe
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP

 

2004

Agencja Rozwoju Gospodarczego
Podyplomowe Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem
Specjalizacja: Marketing i strategie marketingowe

 

1999 - 2000

Międzynarodowa Szkoła Menedżerów
Podyplomowe Studium Rynku Kapitałowego i Analizy Finansowej
Praca dyplomowa: "Fundusze powiernicze i inwestycyjne na rynku kapitałowym w Polsce"

 

1993 - 1999

Uniwersytet Warszawski
Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
Kierunek: matematyka.
Specjalizacja: Zastosowania matematyki w ekonomii
Praca magisterska z zastosowań statystyki
w analizie portfelowej:
"Wskaźniki efektywności inwestycji z losowym zwrotem"

 

1989 - 1993

Liceum Ogólnokształcące
profil matematyczno-fizyczny

 

ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH

angielski

zaawansowany

 

rosyjski

podstawy

 

 

SZKOLENIA, KURSY, KONFERENCJE

V 2008

Konferncja "SEM 2008. Marketing w wyszukiwarkach", Internet Standard

 

 

III 2008

Kongres "Employer Branding", Informedia Polska

 

 

XI 2007

Konferncja "Marketing, PR i HR. Łamanie dystansu. Dobra współpraca", Marketing w Praktyce

 

 

IX 2007

Szkolenie "e-PR. Internet w Służbie Public Relations", SzkoleniaIT.com

 

 

VIII 2007

Seminarium "Rozwiązania zarządzania cyklem życia informacji (ILM)", Centrum Promocji Informatyki

 

 

VI 2007

Konferencja "TMT Internet'07. Rozrywka 2.0 - jak społeczności bawią się on-line", New Europe Events

 

 

V 2007

Konferencja "e-Innowacje w biznesie", ABG Centrum Promocji Biznesu

 

 

XI 2006

Konferencja "Siła marki - wizerunek i sprzedaż", Marketing w Praktyce

 

X 2006

Konferencja "Firma sieciowa XXI w. Internet w marketingu - marketing w internecie",
ABG Centrum Promocji Biznesu Sp.z o.o.

 

 

VI 2006

Konferencja "@rewolucja biznesu 2.0",
Nowoczesna Firma

 

 

II 2006

Konferencja "Internet 2k6. Powrót boomu",
Internet Standard

 

V 2004

Konferencja "Marketing elektroniczny",
Biznes Polska

 

IV 2004

Seminarium "Niekonwencjonalne metody pozyskiwania klientów",
EXPO XXI

 

I 2004

Konferencja "Analiza danych w biznesie",
IT Press

 

XI 2003

Konferencja "Nowoczesna firma",
Instytut Zarządzania

 

III 2003

Konferencja "Zintegrowana komunikacja marketingowa czyli zasady tworzenia efektywnych kampanii",
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

 

X 2002

Konferencja "Aktualny kontekst prawny marketingu bezpośredniego",
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

 

HOBBY

·

brydż sportowy - czynny zawodnik II ligi Polskiego Związku Brydża Sportowego (posiadam tytuł Mistrza Krajowego)

 

 

·

Internet i e-marketing - tworzenie stron www  i wyszukiwanie potrzebnych informacji, tworzenie i rozwój własnego serwisu przyrodniczego Drzewa Polski oraz bloga o drzewach, metody promocji w Internecie

 

 

·

fotografia (drzewa, krajobrazy, przyroda, ogród)

 

 

·

pozycjonowanie serwisów www w wyszukiwarkach internetowych - Search Engine Marketing i Search Engine Optimization - zgłębianie metod osiągania najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania

 

 

·

dendrologia i rozpoznawanie gatunków drzew

 

 

·

badminton i kolarstwo

 

 

·

ciekawostki matematyczne

 

 

·

książki Verne'a i Danikena

   
·

zjawiska tajemnicze i niewyjaśnione

 

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

IX 2006 -
do dziś

NetSprint Sp. z o.o. (www.netsprint.eu)
Branża: Rozwiązania wyszukiwawcze, reklama kontekstowa, RTB, adservery
Stanowisko: e-Marketing Manager
Zakres obowiązków: Employer Branding · rozwijanie systemu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej · współpraca z agencjami pr, reklamowymi, dziennikarzami i zewnętrznymi partnerami · kreowanie wizerunku firmy w mediach · tworzenie materiałów prasowych i reklamowych · koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach branżowych · analiza rynku i konkurencji · zarządzanie stronami internetowymi firmy · obsługa zapytań użytkowników · tworzenie statystyk oglądalności serwisu · kampanie SEM i ich optymalizacja · przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów · plan marketingowy i jego realizacja · ePR · pozycjonowanie serwisów internetowych:
Adkontekst - reklama kontekstowa,
Content Marketing - Zarabiaj na stronie www,
Platforma RTB - retargeting spersonalizowany.

 

I 2005 -
VIII 2006

NetSprint.pl Sp. z o.o.
Stanowisko: Specjalista ds. Marketingu i PR
Zakres obowiązków: kreowanie nowych rozwiązań e-marketingowych · współtworzenie i realizacja planu marketingowego · zarządzanie stronami www · nadzór nad statystykami odwiedzin · zakładanie domen · promowanie firmy · analiza konkurencji · działania z zakresu PR · współpraca z mediami · tworzenie i wysyłka notatek prasowych i mailingów · pisanie artykułów · tworzenie contentu na stronach

 

X 2002 -
I 2005

CV-Online (www.cvonline.pl)
Branża: HR - Rekrutacja personelu online
Stanowisko: Development Manager
Zakres obowiązków: rozwój serwisu www.cvonline.pl pod kątem e-marketingowym · kreowanie nowych rozwiązań marketingowych · współtworzenie i realizacja planu marketingowego · promowanie serwisu · zarządzanie stroną www · przygotowywanie ofert pracy i reklam (Corel, HTML) · negocjacje handlowe i sprzedaż usług · sporządzanie statystyk i tworzenie prezentacji firmy · prowadzenie kampanii reklamowych i barterowych ·  bieżące monitorowanie rynku · zarządzanie bazami danych · prace graficzne i webmasterskie · tłumaczenia tekstów

 

XI 2000 -
X 2002

CV-Online
Stanowisko: Kierownik ds. Bazy Danych
Zakres obowiązków: kontakty z partnerami w zakresie obsługi technicznej wortalu · zarządzanie bazami danych · nadzór nad zespołem administratorów · zarządzanie witryną www · projektowanie stron internetowych w HTML oraz ogłoszeń i reklam prasowych w Corel Draw · analiza konkurencji · sporządzanie statystyk i prezentacji firmy · realizacja planu marketingowego · tłumaczenie tekstów contentu · pomoc techniczna oraz obsługa sprzętu komputerowego w biurze

VIII 2000 -
XI 2000

CV-Online
Stanowisko: Administrator Bazy Danych
Zakres obowiązków: administrowanie bazą danych · administrowanie stroną www · tworzenie prezentacji firmy i statystyk oglądalności · pomoc informatyczna dla pracowników oraz obsługa sprzętu komputerowego w biurze

PUBLIKACJE, WYWIADY, ARTYKUŁY...

·

Wypowiedzi do Raportu o wyszukiwarkach internetowych, XII 2011

 

·

Wywiad dla IT w Administracji, X 2009, "Nie wszystko złoto co jest w Sieci."

 

·

Artykuł dla Marketingu w Praktyce, "Sami czy z pomocą? Pozycjonowanie serwisów www w praktyce."

 

·

Prezentacja na wykładzie e-pr.pl "SEM i SEO - marketing w wyszukiwarkach", na temat "Proces pozycjonowania serwisu hobbystycznego od A do Z. Case study - drzewapolski.pl"

 

·

Artykuł dla Marketingu w Praktyce, nr 6/2008, "Jak wybrać firmę pozycjonerską?"

 

·

Artykuł dla Marketingu w Praktyce, nr 9/2007, "Budżet na SEO czy SEM?"

 

·

Wywiad dla Marketingu w Praktyce, nr 7/2007, "Pozycjonuj się nieustająco"

 

·

Artykuł dla Marketingu w Praktyce, nr 5/2007, "Promocja w wyszukiwarkach a spam"

 

·

Wywiad dla Gazety Prawnej do artykułu INTERNET NADSZEDŁ CZAS NA PORZĄDKOWANIE INFORMACJI - Coraz dokładniejsze wyszukiwarki ułatwiają pracę

 

·

Artykuł dla Marketingu w Praktyce, nr 11/2006, "Marketing wyszukiwarek"

 

·

Wywiad dla wortalu PRoto na temat roli public relations w wyszukiwarce internetowej

 

·

Wywiad dla magazynu Internet Standard na temat metod walki ze spamem w wyszukiwarkach internetowych

 

·

Artykuł dla miesięcznika Marketing w Praktyce, nr 12/2005, "Nowa siła wyszukiwarki" na temat nowego algorytmu wyszukiwarki
str.1 », str.2 », str.3 »

 

·

Artykuł dla miesięcznika MSI "Promocja w wyszukiwarkach"

 

·

Wywiad do artykułu "Polak w sieci" dla Tygodnika Przegląd na temat Najpopularniejszych zapytań w wyszukiwarce

 

·

Baner reklamowy Horoskop CV-Online i wiele innych

 

·

Ponad 2000 html-owych ogłoszeń o pracę dla CV-Online
Przykłady: 1 », 2 », 3 »

 

·

Kilkadziesiąt reklam prasowych
Przykłady: 1 », 2 », 3 »

 

·

Model matematyczny Kalkulatora Adkontekstu

- Strona główna -